divendres, 19 de setembre del 2008

Escalada: Oliana "Treintaitantos" 200m, 6b+ (V+ obligat)

Sona el despertador i em situo, La Seu d'Urgell, les 7 del matí. Avui torno a escalar amb el Ramonet. Diversió assegurada!
Anem a fer un café amb llet al Mos i cap Oliana.
Estacionem a la carretera vella, davant de la paret bucòlica.
D
avant nostre surt un corriol amb fites i alguna marca vermella una mica esborrada. L'agafem i xino-xano cap al peu de la paret anant a buscar una diagonal que creua la zona de l'esquerra. En 15 minuts hi som.
Dubtem entre fer la "Pas d'estrés" (que la tinc pendent amb el "Pipes" després d'aquella tempesta) o la "Trentaitantos" 200m, 6b+ (V+ obligat).
El Ramonet que les ha fet totes en aquesta paret diu que es pensa que la "Treintaitantos" encara no i m'acaba de convéncer.
Ens repartim els llargs i jo faig els 4ts i en Ramonet els 6ès. No hem hagut de discutir gens per decidir això (jejeje).
Però té els collons de dir que no tindrem cap problema perquè la via sòl té 6 llargs i a mi m'entren les "pàjares" a partir del 6è llarg (en referència a Orlú).
Jo es clar, em partia la caixa "Juah Juah Ramonet, que bo que ets! Em parteixu amb tu noi!".
Això em va fer pensar-hi i donar-li voltes i m'adono que el dia abans no havia dinat, havia menjat un tall de fuet per la nit i tampoc he esmorzat (bé, el cafè amb llet). Una barreta me l'hagués menjat per tapar el soroll dels meus budells.
Faig el 1r llarg i la excursió per blocs inestables a la R2.

El Ramonet contemplant la cinglera dels esplovins

A les reunions ens hi estem més estona de la que toca xerrant.
Ara venen els 3 llargs bonics de la via. Està tota equipada amb parabolts. 14 cintes crec que hem utilitzat.
El Ramonet fa la sortida de 6b. Els passos són llargs i ell que molt llarg no és (com t'estimu Ramunettttt!) inicia a recitar-me el seu repertori de renecs. Tots els llargs de 6b es poden fer amb A0. Crec que obligat deu ser V+ o 6a.
Realment els tres 6b són "preciosos" com diria el Pepelillo.
El Ramonet se'ls ha currat com un "champion".

El Ramonet superant el 6b+

L'últim llarg és un tràmit abans de sortir al corriol de descens. Totes les Reunions estan equipades amb anelles per rapelar però l'última (la del corriol) no!. Heu de buscar una instal·lació de les vies del cantó si voleu rapelar.

Jo sortint de la R5

El camí de descens s'inicia per una feixa descendent cap al circ. Abans d'arribar a la tartera hi ha un tram delicat (no estaria de més un passamà) de desgrimpada. El descens es bastant relliscós però amb 30 minuts ens fiquem al cotxe.
Ens hem guanyat un cafè al Tahussà!

5 comentaris:

Ricard ha dit...

Eeeeeei calamar!

Sóc el ruc de plàstic... era així no? Com que ningú et diu res jo t'escric!

És cert ets un dominguero de cap de setmana, però això sí sempre li has posat un parell de collons!

Miraré si tinc alguna foto de quan vam anar a fer la Amistades Pelirojas... de fet si encara no saps canviar les dates de lo justet que ets, no se si paga la pena!

Rensala, rensala...re,re,re,reeeeeeeeee!

Ah, ara et linkare al meu blog de globeru!

Fartet ha dit...

Veus com tenia raó!
Sempre et dic que si et fan més ruc et fan de plàstic. En cap moment voldria que interpretessis que et deia ruc de plàstic (jejeje).
Respecte a lo de les dates... ja sé canviar-les calamar! jajaja
Passa'm les fotos de l'Amistades. No crec que faci cap article de les coses que he fet amb anterioritat al blog pq tindria massa feina, però de totes formes passa'm les fotos de l'Amistades (si en vam fer) per al meu arxiu personal.
Cuida't!

Xavi ha dit...

Ei Fartet veig que estàs en plena forma, ventilan-te els 6b's de la comarca. A veure si portes algun dia la bici que es comencen a acumular les trialeres que encara no coneixes!

Fartet ha dit...

La bici la he tingut tot l'estiu al balcó de casa acumulant pols. Però tranquil que pujaré a fer les moltes trialeres que em queden pendents (territori Ballester).
Respecte el 6b... bueno, vaig fer de "xoriçaco" evidentment. Pujava el Ramonet en els llargs guapos, jo vaig fer Ao's (jejeje).

ramon ha dit...

Ostias..... els d'Alcarras escalant per aqui dalt.....
eiiiii conyes a part la meva "jefa" es d'Alcarras.
Vinga, al tanto amb el Ramonet que es un tio "perillos" jejejej